Participa als debats als barris per a elaborar el Pla d’actuació municipal 2015-2019.

pam

L’Ajuntament de Castelldefels tindrà un pla d’actuació municipal 2016-2019 que serà objecte de debat entre la ciutadania abans de ser aprovat. L’equip de govern —format per Movem, PSC, ERC i Castelldefels Sí Pot— considera que cal comptar amb la ciutadania a l’hora d’establir quins han de ser els objectius a complir fins al 2016 i quins projectes cal endegar perquè es compleixin.

La implicació ciutadana ja s’ha abordat en diferents processos participatius com ara el pla de mobilitat, els xiringuitos de la platja o la ubicació dels correcans, entre d’altres. Ara, cobra més dimensió, ja que la ciutadania podrà opinar sobre el contingut del document més important des del punt de vista polític.

L’alcaldessa de Castelldefels, Candela López, recorda que «estem construint un nou model de ciutat per a Castelldefels, basat en quatre grans línies mestres, que són les d’aquest Pla d’Acció Municipal, que definirà la nostra tasca de Govern, que serà transparent i oberta a la ciutadania». Una vegada consensuat en el si del Govern, el PAM serà sotmés ara a un ampli procès participatiu.

L’Ajuntament ha organitzat diversos debats als barris de la ciutat fins el 31 de maig . Pots participar, consultar el calendari dels debats i  també fer arribar les teves propostes al web www.pamcastelldefels.org