AULA D’EXTENSIÓ UNIVERSITÀRIA SENIOR NOMINADA AL PREMI DE PEDAGOGIA I DIVULGACIÓ

Benvolguts

Ens plau comunicar-vos que L’Aula d’Extensió Universitària Sènior ha estat nominada als VIII Premis de Reconeixement Cultural del Baix Llobregat en la categoria de Pedagogia i Divulgació. Us traslladem les nostres més sinceres felicitacions.

Els Premis de Reconeixement Cultural els atorga el Centre d’Estudis Comarcals del Baix Llobregat bianualment des de 1999 i el lliurament ha esdevingut amb els anys una autèntica cita de la cultura del Baix Llobregat.

L’objectiu dels Premis és el reconeixement de persones, institucions, col·lectius o empreses vinculades a la comarca i que han destacat per les seves aportacions a qualsevol de les categories previstes. Es valora la creativitat, el caràcter innovador, el perfil cívic o l’aportació al desenvolupament i projecció del Baix Llobregat.

En aquests moments la Comissió de Selecció està estudiant la vuitantena de candidatures rebudes a fi i efecte de triar tres finalistes per a cada categoria. Posteriorment el Jurat decidirà quina de les propostes finalistes resulta guanyadora, extrem aquest que es desvetllarà la nit del lliurament de Premis.

Us fem avinent que el lliurament i el sopar tindran lloc el divendres 14 de novembre a les 20 hores a l’Àtrium de Viladecans en un acte coorganitzat amb l’Ajuntament. Properament rebreu informació més detallada (preu, forma de reserva, etc). Ens agradarà molt comptar amb la vostra assistència i, òbviament, podreu portar tants acompanyants com desitgeu.

Us reitero les nostres felicitacions en nom propi i de la Junta del Centre d’Estudis.

Cordialment,

Conxita Sánchez Medina