Cloenda del curs 2013-2014

Hola Alumnes:
Com cada any l’últim dia 17 de Juny es va realitzar la festa de final de curs 2013-14 de l’Aula d’Extensió Universitària Sènior de Castelldefels, amb l’assistències de les Autoritats municipals i universitàries del campus de Castelldefels, encapçalada pel Ilmo.Alcalde Don .Manuel Reyes, i el Director del Campus de Castelldefels el Sr.Lluis Alonso.
L’acte es va iniciar amb una obra de teatre llegit titulada: “Gent de bé” de Santiago Ruiseñol, interpretada pels alumnes de les Aules Sèniors.
A continuació va ser la Coral Universitària del Campus de la UPC qui va oferir als assistents un petit concert.
Acabat aquest concert i presentant per la vice-presidenta de la Junta directiva de les aules (el Sr. President aquesta convalescent d’una petita operació) són les autoritats municipals i acadèmiques les que dirigeixen unes paraules d’animo als assistents a aquest tancament del curs, perquè continuïn aquesta gran labor per als nostres sèniors de la ciutat.
Una vegada finalitzats aquests discursos, en la cafeteria del campus es va realitzar un petita invitació a tots els assistents.