L’Ajuntament de Castelldefels obre el termini per a la presentació de subvencions per a projectes culturals i de festes populars per a l’any 2014

castelldefels

Les entitats que vulguin obtenir subvenció per a l’any 2014 ja poden presentar els seus projectes.

El termini de presentació de les sol·licituds ja està obert i finalitzarà el 15 de març de 2014. Per tant, les entitats que vulguin obtenir subvenció ja poden presentar els seus projectes i ho hauran de fer abans de la data esmentada a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), ubicada a la planta baixa de l’ajuntament de Castelldefels.

Podeu consultar les bases i la documentació a presentar en el següent enllaç