Obertes les inscripcions per als Casals de Setmana Santa a Cal Ganxo

Aquesta proposta, impulsada per la regidoria municipal de Medi Ambient, va adreçada a nens i nenes de 3 a 12 anys i es desenvoluparà del 25 al 28 de març.
El Centre d’Activitats de Cal Ganxo, depenent de la Regidoria de Medi Ambient i Protecció Civil de l’Ajuntament de Castelldefels organitza aquests casals, els quals tenen com a objectiu fonamental oferir una proposta en el lleure per als nens i nenes de 3 a 12 anys. L’activitat té un eix principal que és l’educació mediambiental i la sostenibilitat. A través de jocs, gimcanes i tallers, la intenció és que els participants coneguin més a fons el Parc del Garraf, alhora que passen una estona divertida en un medi natural.
El cost d’aquests casals és de 72,93 euros per a infants empadronats a Castelldefels i de 102,17 euros per a infants no empadronats al municipi.
D’altra banda, les famílies nombroses i monoparentals tenen un descompte del 10% que es realitzarà un cop presentada l’acreditació.
L’horari d’aquest casal de Setmana Santa a Cal Ganxo és de 10 a 17 h, encara que es contempla acollida matinal, que té un cost addicional de 17’21 euros.
(Els dinars i els berenars són inclosos en l’activitat).

Les inscripcions es poden formalitzar fins al 10 de març a:

Les places són limitades.