L’Ajuntament posa en marxa un taller d’escriptura gratuït per a dones

La iniciativa neix amb l’objectiu de donar eines i ajudar a les dones interessades a participar al Premi de Narrativa per a Dones Delta
L’Ajuntament de Castelldefels és membre organitzador del Premi de narrativa per a Dones DELTA. Concurs que té com a objectiu estimular la creació literària de les dones del Baix Llobregat, tenint en compte la perspectiva de gènere, i fer-ho visible a través de la publicació de les obres guanyadores.
Amb l’objectiu de donar eines i ajudar a les dones interessades en participar en aquest concurs, i també a aquelles dones que estan escrivint o pensen escriure una novel·la s’organitza un taller d’escriptura de 12 hores gratuït que tindrà lloc els dies i horaris següents:
– Lloc: Biblioteca Central. Sala de suport número 3 de la 2a. Planta
– Dies: els dimarts 19 i 26 de febrer i 5, 12, 19 i 26 de març