Primera actuació de la temporada dels Castellers de Castelldefels

Diumenge passat, 20 de gener, els Castellers de Castelldefels van actuar a Begues, on celebraven la seva Festa Major d’Hivern.
Tot i que els Grocs no començaran els assaigs fins al mes de març, quan els seus companys de Begues els van demanar si podien pujar a fer pilars i algun castell, no van poder dir que no. El Encantats de Begues, una colla nova que molt aviat es batejarà, i de la qual els de Castelldefels en són una de les colles padrines, els van ajudar, i molt, durant tota la temporada passada, i ara els tocava a ells tornar-los el favor.

L’actuació va començar al volts del migdia davant l’església, amb dos pilars de 4 de benvinguda simultanis de les dues colles. A continuació, van descarregar el primer 3 de 6 de la temporada. Després va començar la cercavila, amb les dues colles castelleres al capdavant, seguides dels grallers de Castelldefels i Begues i els gegants i capgrossos de Begues. Durant la cercavila, que va acabar davant de l’Ajuntament, totes dues colles van aixecar pilars de 4. Ja a l’Ajuntament, els Grocs van descarregar el primer 4 de 6 de la temporada i, per acabar, totes dues colles van descarregar dos pilars de 4 simultanis de comiat.

Un dia important per a la colla de Castelldefels, que, amb poques camises, un sol assaig, i algun kilo de més per culpa dels àpats nadalencs, van aconseguir descarregar dos castells de 6 amb solvència, i això vol dir que van per bon camí per aconseguir el seu objectiu per aquesta temporada: consolidar els castells de 7.