Ioga – 1er trimestre i enllaç a fotos

Aquest 1er. trimestre ha estat una gran prova per a tots!, Per als nens per començar amb una activitat diferent, una cosa nova i desconegut, amb tot el que això comporta, i per a mi perquè cada dia és un gran desafiament i un aprenentage mutu, on tots sortim beneficiats.

I parlant de beneficis, que són infinits (però no sempre immediats) en aquest temps hem treballat el coneixement del grup, adaptació a nous companys de diferents edats, el respecte, l’escolta i particularment el reconeixement del nostre cos, i anar incorporant a poc a poc el més essencial i el més important que és el contacte amb nosaltres mateixos.

Al llarg d’aquest trimestre han passat moltes coses però sortim airosos i això és l’important, que ens hem mantingut ferms, que aquí estem, i que seguirem treballant per al benefici dels nostres nens.
No hi ha grans objectius, el fet que estiguin feliços a classe i s’ho passin bé crec que és un petit gran èxit. Alguns s’adapten millor que altres però això no és important, respectem la maduresa de cada un i al cap i a la fi tots tard o d’hora, sentiran els beneficis d’aquesta meravellosa pràctica, que és un regal per a tota la vida.

Molt bon començament d’any per a tots. Fins aviat.

Valeria Castilla