L’Ajuntament organitza un conferència sobre la nova legislació del treball domèstic remunerat

El proper 31 de maig a les 10.30 h al Centre Municipal Frederic Mompou tindrà lloc una conferència sobre la nova legislació del treball domèstic remunerat adreçada a les persones que treballen en l’àmbit domèstic i a les persones que necessiten d’aquests serveis a la llar (neteja, planxa, cura de persones..)

La conferència serà presentada per la regidora de Cooperació, Sonia Motos i pel regidor de Polítiques d’Igualtat, Santiago Barona i anirà a càrrec de Saida Ehlich, secretària d’ocupació de CCOO i d’Antonio Garcia, assessor del Centre d’Informació per a treballadors Estrangers que es troba a la Guaita.

Attachment: Cartell Taller Coaching Infantil (66.14 kb)