Vols participar en un video sobre les entitats de Castelldefels?

Com cada any, en el marc de la Festa Major d’Hivern se celebra el tradicional sopar d’entitats com a punt de trobada del món associatiu de la nostra ciutat. Enguany, des de l’Ajuntament, volem afegir un nou element de distinció de la contribució de totes les entitats a la ciutat. Per això, volem fer un vídeo que es podrà veure durant el Sopar i en el què els grans protagonistes seran les associacions. Serà un vídeo especial, ja que tindrà el format d’un lip dub, és a dir, un vídeo musical realitzat per un grup de persones que es mouen al ritme d’una cançó coneguda. Esperem comptar amb la vostra implicació i col·laboració. Per tant, us demanem que tots aquells que vulgueu participar, ens envieu un correu electrònic abans del dia 7 de novembre de 2011 a l’adreça participaciociutadana@castelldefels.org indicant el nom de l’associació i un telèfon.
Si necessiteu qualsevol aclariment o més informació, contacteu amb el Patronat de Comunicació i Imatge de l’Ajuntament de Castelldefels en el telèfon 93 665 11 50, ext.1042.

Attachment: més informació (138.42 kb)