Finalitza el curs de fiscalitat associativa i comença el curs de gestió bàsica d’una associació

Dins el Pla de Formació d’entitats, l’Ajuntament de Castelldefels, a través de l’àrea de Participació Ciutadana, està desenvolupant conjuntament amb la col·laboració de la Fundació Pere Tarrés, cursos de formació per a entitats amb l’objectiu de proporcionar eines pràctiques per desenvolupar la gestió de les associacions de la ciutat.
El curs de fiscalitat associativa, de 10 hores de durada, ha tingut per objectiu adquirir coneixements generals sobre el marc fiscal de les associacions, quines obligacions comptables tenen, com es pot sol·licitar la declaració d’utilitat pública o l’exempció del pagament de l’IVA.
El dia 5 de novembre comença el curs de Gestió Bàsica d’una associació amb l’objectiu de facilitar eines sobre com elaborar el projecte de l’entitat, com planificar i desenvolupar els objectius de l’associació a través d’un pla de màrqueting, com elaborar el pressupost i com captar recursos econòmics, entre d’altres continguts.

El curs té una durada de 18 h. Les sessions tindran lloc al Centre Municipal Frederic Mompou (plaça Joan XXIII, s/n), els divendres 5, 12, 19 i 26 de novembre de 17 h a 21 h i es complementa amb una sessió el dia 24 de novembre de 17 h a 19 h sobre com justificar les subvencions que atorga l’Ajuntament de Castelldefels. Les inscripcions finalitzen el dia 28 d’octubre.

Attachment: programa_cursos_2010_99027.pdf (94.77 kb)