L’Ajuntament continua recolzant el desenvolupament de les entitats amb nous cursos de formació

Dins el Pla de Formació d’entitats, l’Ajuntament de Castelldefels, a través de l’àrea de Participació Ciutadana, organitza amb la col·laboració de la Fundació Pere Tarrés, cursos de formació per a entitats amb l’objectiu de proporcionar eines pràctiques per desenvolupar la gestió de les associacions de la ciutat. El primer curs desenvolupat d’Habilitats Comunicatives ha gaudit d’un gran èxit d’assistència i interès.

Actualment s’està desenvolupant el curs de fiscalitat per a associacions amb una excel·lent acollida. Durant el mes de novembre tindrà lloc el curs de gestió bàsica d’una associació, les inscripcions finalitzen el dia 28 d’octubre.

Attachment: més informació dels cursos (94.77 kb)