Obertes les inscripcions al Curs d’habilitats comunicatives per a les entitats ciutadanes

L’Ajuntament, a través de l’Àrea municipal de Participació Ciutadana, dóna suport a les entitats per millorar la seva gestió del dia a dia i ha convocat un curs d’habilitats comunicatives per a les associacions de Castelldefels.
L’objectiu del curs és proporcionar als participants solucions pràctiques per a millorar la capacitat de comunicació de les persones de l’asociació, així com proposar eines per a aconseguir una gestió més eficaç de la comunicació entre l’entitat, els seus associats i la ciutadania.
Es realitza al Centre Frederic Mompou els dies 27 i 29 de setembre de 18.30 a 21.30 i el dia 2 d’octubre de 9.30 h a 13.30 h.
Properament es realitzaran cursos sobre fiscalitat de les associacions, durant el mes d’octubre i sobre la gestió bàsica d’una associació, durant el mes de novembre.