El Patronat Municipal de Comunicació i Imatge obre el periode de sol·licitud de subvencions per a l’edició de publicacions periòdiques

L’objectiu és ajudar econòmicament les entitats sense ànim de lucre per a sufragar els costos nets de les seves publicacions periòdiques que es publiquin des de l’1 de gener al 31 de desembre de l’any 2010.

Poden ser beneficiaris de les subvencions, les entitats, associacions o fundacions, legalment constituïdes i inscrites en el corresponent registre oficial.

Si es tracta d’associacions de caràcter local, hauran d’estar inscrites, a més, en el Registre d’Entitats Ciutadanes de l’Ajuntament.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 30 de juliol de 2010