Comença un nou curs de formació per a entitats per a la creació de pàgines web

Els nous webs formaran part del Portal municipal de les entitats, www.entitatscastelldefels.cat.

El passat 3 de maig va començar a La Guaita el nou curs de formació de creació de pàgines web per a associacions que l’Ajuntament de Castelldefels ha organitzat des de l’àrea de Participació Ciutadana. L’objectiu d’aquest taller per a les entitats, a més d’aprendre el funcionament de l’eina, és el de construir el web de l’associació. Així, els nous webs formaran part del Portal municipal de les entitats, www.entitatscastelldefels.cat, que pretén dinamitzar, prestigiar i millorar les capacitats del moviment associatiu de la ciutat.

El portal d’entitats és una opció gratuïta per a que cada associació disposi d’un aparador propi a internet, mitjançant el qual doni a conèixer les seves activitats, serveis i notícies. Gràcies a aquesta eina, l’internauta pot trobar fàcilment a la xarxa informació sobre el ventall d’activitats amb les que les entitats enriqueixen l’agenda ciutadana de Castelldefels. Al mateix temps, per a las entitats l’allotjament al portal es gratuït.

Les sessions són eminentment pràctiques, amb exercicis proposats pels formadors. Des del primer dia els assistents disposen d’un entorn web propi per realitzar la formació i construir la web.