Adhesió al Manifest del Dia Internacional Contra la Violència de Gènere

L’Assemblea General de les Nacions Unides ha designat el 25 de novembre Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones. Per aquest motiu, l’Àrea de Polítiques d’Igualtat i el Consell Municipal de les Dones organitzen anualment les Jornades contra la Violència de Gènere.

La violència envers les dones destrossa vides, fractura famílies i comunitats i és un impediment al ple desenvolupament econòmic, polític, social i cultural de les ciutats i pobles del món. Un atemptat als drets humans que ha persistit històricament i que, malgrat els avenços obtinguts en el camí cap a la igualtat entre sexes, es continua manifestant d’una manera cruenta i reiterada.

Les entitats ciutadanes i les dones i homes de Castelldefels sotasignants ens adherim a aquestes Jornades, per tal de mostrar el nostre rebuig i la nostra indignació a aquesta xacra social.

Volem convidar a tota la ciutadania i a les sòcies i socis de les associacions a sumar-se a aquesta convocatòria i a assistir a la manifestació-concentració del dimecres 25 de novembre, que sortirà a les 18:00 de la Rambla Blas Infante, núm. 15 fins l’Ajuntament.