CastelldefelsTV.org inicia un sèrie de reportatges sobre les entitats i associacions del municipi

La televisió municipal per Internet afegirà cada setmana a la seva oferta un reportatge per donar a conèixer a la seva audiència les diferents entitats de Castelldefels.
El portal de televisió per Internet de Castelldefels, Castelldefels TV.org, ha iniciat una sèrie de reportatges sobre les diferents entitats i associacions de la ciutat. L’objectiu és oferir un espai per donar a conèixer als visitants del nou canal de televisió les activitats que desenvolupen les diferents entitats de Castelldefels.

Elaborats per Lidia García, CastelldefelsTV.org oferirà cada setmana un nou reportatge amb informació i entrevistes d’una entitat del municipi. Aquests reportatges es podran veure a l’espai “Conèixer Castelldefels” al canal “Les nostres entitats”. A més el reportatge de la setmana també estarà disponible a l’espai “Actualitat” dins del canal “Castelldefels al Dia”.

Aquesta setmana ja s’ha iniciat la sèrie amb un reportatge sobre la Casa de Andalucía