Últims dies per a inscriure’s als cursos de formació per a entitats de Castelldefels

Imagen1

Dins el Pla de Formació d’entitats, l’àrea de Participació Ciutadana organitza amb la col·laboració de la Fundació Pere Tarrés, dos cursos de formació per a entitats amb l’objectiu de proporcionar-vos eines pràctiques per a desenvolupar les gestions de les vostres associacions:

1.Gestió bàsica d’una associació: Es tracta d’un curs de 16 h de formació on es tractaran entre d’altres els temes següents: El projecte de l’entitat, com planificar i desenvolupar els objectius de l’associació, quines obligacions comptables i legals tenen les associacions no lucratives, com elaborar el pressupost i com realitzar el control econòmic. Les classes tindran lloc al Centre Municipal Frederic Mompou ( Plaça Joan XXIII, s/n) els divendres 16, 23 i 30 d’octubre i 6 de novembre de 17 h a 21 h.

2.Captació de Recursos: es tracta d’un curs de 12 h de durada amb l’objectiu de proporcionar una visió general de totes les possibilitats de recaptació de fons, així com la metodologia i fases d’un pla de captació de fons, el finançament públic i el finançament privat. Les classes tindran lloc al Centre Municipal Frederic Mompou els dissabtes 17, 24 i 31 d’octubre de 9.30 h a 13.30 h.

Com a complement a aquests cursos hi haurà una sessió sobre recursos lingüístics de català el dilluns 19 d’octubre de 17 h a 19 h al Centre Municipal a càrrec del Servei Local de Català.

Els cursos proposats s’adrecen a les persones que conformen les Juntes directives i a totes aquelles altres persones que en vulguin col·laborar en la gestió de la vostra associació, recomanem l’assistència de més d’una persona per entitat.

La formació és totalment gratuïta i les persones que assisteixin al 85% de les sessions rebran un Certificat d’assistència del Pla de formació del voluntariat de la Generalitat de Catalunya.

Em ambdós cursos, es posa a disposició de les persones que assisteixin un servei d’acollida d’infants prèvia petició amb la inscripció.

Per a més informació sobre els cursos i formalització de les inscripcions, us podeu posar en contacte amb l’àrea de Participació Ciutadana de l’Ajuntament en el telèfon 93 664 23 61 ( de 8 h a 15 h) a bé a través del correu electrònic participaciociutadana@castelldefels.org abans del dia 14 d’octubre de 2009.