L’àrea de serveis socials de l’Ajuntament de Castelldefels obre termini de sol·licitud de subvencions. Fins el 4 de maig

Poden ser beneficiaris de les subvencions objecte d’aquestes bases, les entitats, associacions o fundacions, legalment constituïdes i inscrites en el corresponent registre oficial. Si es tracta d’associacions de caràcter local, hauran d’estar inscrites, a més, en el Registre d’Entitats Ciutadanes de l’Ajuntament.
En qualsevol cas, cal que desenvolupin actuacions sociosanitàries i de sensibilització dirigides a la infància, adults, vellesa, disminuïts, prevenció de drogodependències i, en general, aquelles accions activitats que tractin de corregir o pal·liar carències sociosanitàries.