Associacions i municipis: el paper de les associacions en la generació de ciutadania

Jornada que organitza l’Àrea d’Igualtat i Ciutadania de la Diputació de Barcelona juntament amb el Moviment Laic i Progressista, el proper 16 de desembre a partir de les 9.30 h a l’Espai Francesca Bonnemaison al c/ Sant Pere Més Baix, 7 de
Barcelona.
Aquesta jornada s’adreça a representants del món associatiu, responsables polítics i personal tècnic del món local.

Tradicionalment, el moviment associatiu s’ha anat adaptant a les diferents circumstàncies socials pròpies de cada etapa històrica. Avui dins d’un marc democràtic consolidat, els municipis han de fer front a nous reptes per tal de garantir els nivells de cohesió social, solidaritat, i diversitat cultural.Des d’aquesta perspectiva ens plantegem com gestionar les relacions entre administració local, associacions i ciutadania per la millora de la governança als nostres pobles i ciutat.