Finalitza el curs sobre la gestió bàsica d’una associació

imatge dels assistents, membres d'associacions de la ciutat

Seguint el Pla de Formació per a les entitats de Castelldefels i amb la col·laboració de la Fundació Pere Tarres, l’Ajuntament de Castelldefels ha organtizat un curs de 17,5 h de durada sobre la Gestió Bàsica d’una associació amb l’objectiu d’adquirir eines pràctiques per a ser capaç de dur a terme totes les gestions que comporta la vida associativa d’una entitat.

Els continguts del curs han estat els següents:

-El projecte de l’entitat: com planificar i desenvolupar els nostres objectius.
-Quines obligacions comptables i legals tenen les associacions no lucratives.
-Com elaborar el pressupost de l’entitat i realitzar el control econòmic.
-Com i on captar recursos econòmics.
-Com s’han de justificar les subvencions de l’Ajuntament de Castelldefels.

Les classes es van realitzar al Centre Municipal Frederic Mompou (Plaça Joan XXIII, s/n) i van incloure una darrera sessió dedicada a la sol·licitud i justificació de les subvencions que atorga l’Ajuntament a les entitats de la ciutat.

El curs ha tingut molt bona acollida i les places ofertades es van exhaurir abans de la finalització del termini d’inscripció. La valoració que en fan les persones que hi van assistir és altament positiva, tant pels temes tractats com per les dinàmiques de les sessions.