Comença el curs de formació de pàgines web del Portal d’Entitats

de l’associació

El passat 26 de maig van començar les classes del curs de formació de pàgines web del portal d?entitats. Es tracta d’una iniciativa programada per l’àrea de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Castelldefels per aprendre a dissenyar pàgines web per a que siguin les pròpies entitats del municipi les encarregades de crear i mantenir el seu web. D’aquesta manera, el curs neix amb un doble objectiu: aprendre el funcionament de l’eina i construir la pàgina de l’associació.

Les sessions seran eminentment pràctiques, amb exercicis proposats pels formadors. Des del primer dia els assistents disposaran d’un entorn web propi per realitzar la formació i construir la seva pàgina.

Aquest curs es dirigeix a les associacions de Castelldefels inscrites al Registre Municipal d’Entitats i tindrà una durada de 12 hores.